onejennifer

Alla inlägg under april 2012

Av jennifer W.Z - 30 april 2012 22:18

Kom nyss från Ellen & Hannas, Mormor dagen har varit nice   men blött ochså. Åker hem imorgon (One thing i hate)

de är det värsta jag vet när man åker någonstans att man måste sen säga hejdå och åka..   . Ska hoppa i dushen snart med Ellen och hanna O.B.S Kolla in ellens blogg : elleenpettersson.blogg.se  Hannas heter HannaAlma.bloggplatsen.se   Ska nu njuta av sista kvällen med Ellen och Hanna    




Jennifer  

Av jennifer W.Z - 30 april 2012 20:35

Tjaa Vi var nyss ute och grillade korv och kolla när majbrasan brann upp Den var väldigt stor eftersom de var många som hjälpte till med den. Nu gick vi in till Ellens Mommo för det var kallt om fötterna har trampat i djupt vatten som blötte ner mina byxor. Nu ska jag gå och vara me Tjejerna bloggar bättre imorgon med några bilder.


Jennifer♥

Av jennifer W.Z - 30 april 2012 09:24

Vi vaknade för 10 min Senare kanske vi går ut i Solen.. Glass bilen kommer också idag    

 Nu måste jag nog gå för Ellen ska skriva ett snabbt inlägg skriver bättre ikväll.



//Jennifer.


Av jennifer W.Z - 29 april 2012 15:42

Som ni ser har jag ny Header blev väldigt nöjd sitter nu hoss Ellen vi har åkt bil hit från mig hoss mig, var vi ute och fotade mycket skulle vilja lägga flera bilder på Headern men de skulle inte ha varit lika fint.. kommer skriva imorgon Imorgon kommer det mycket mera bilder eftersom de är Valborg   Och lite bilder från idag    nu måste jag dra för Ellen ska göra en ny Header Bloggar bättre Imorgon 




Jennifer!xD

Av jennifer W.Z - 27 april 2012 17:23

Sorry har inte bloggat sen i Lördags PGA För jag har inte haft tid men nu ska jag skärpa mig sitter nu vid msp.. Veckan har varit bra I helgen kommer jag lägga ut bilder eftersom Ellen & Hanna kommer Kul kul Sen åker jag till dom tills på tisdag. Kommer försöka blogga nu varje dag om jag har tid.. snart åker jag utomlans Då kommer de Myckke bilder   Skriver imorgon när Ellen och hanna kommer pUzz puzz



 

                                                   Trevlig Helg    

Av jennifer W.Z - 21 april 2012 19:11

Lyssnar just nu musik   och är med Amanda  vi har kul nu sk ajag lägga ut några kalla blöta bilder xD




                                                                         Min lördags godis mums

         


                                                   De var alla Kommer mer bilder imorgon Puzz




                     OBS väntar tills Kvällen Är Din ska börja






                                                                                    Hejdåå går nu mot tven     


                                                                                  

Av jennifer W.Z - 21 april 2012 08:35

Jupp jag red igår med min bästis jag red på en A ponny och hon red på ett Sto den var hög Min häst som jag red på börja bocka sen ramlade jag av och så tok gallopera Mojje hästen så Den andra hästen amanda red på Ville ochså hänga med så hon ramlade ochså av hon red barbacka Men OOBS vi red såklart utan ledare:) Men nu vet vi hur de är och ramla av en häst      




    

Av jennifer W.Z - 18 april 2012 21:00

Thihi Här kommer en bild Gjorde den alldeles nyss :P thihi Skol dagen var Väll bra Veckan har gått så FooooooRRRRttt   Snart blir det Helg igen som Bra , Kul Roligt är 



Här är bilden


...

.

.

..

.

.

.          


                                     Här är den






                                                     Till mina bästisar      

Presentation

Jag heter Jennifer som driver denna blogg och Älskar att Fota & BFFORNA!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards