onejennifer

Alla inlägg under januari 2012

Av jennifer W.Z - 21 januari 2012 23:01

Har inte bloggat på länge Har inte haft tid nu har jag typ Nada att göra men ska snart hitta på något bättre Än detta Jag håller på att chatta med JUlia BFFEN Och Felicia Kompisen   Jag har inte gjort så mke idag de var väääärrrst så tråkigt att Julia var tvungen att åka hem så tidigt Men Vi hinner vara med varann snart så igen Jag hoppas på att mina Slalom skider kommer snart jag Är faktist väldigt dugen på åka slalom. Har köpt Sprey BALSAM IDAG Till håret de är faktist Ganska bra men Man måste ta mycket till ett Hår som jag har Mitt är ju as Tjokt Men Den hjälper as bra har as Lent hår nue Kanske lite bättre Än valigt Balsam :D sKA SNART SE PÅ nÅGON FILM eLLER SPEL Wii    Vill bara göra något Har nästan ingen Lust för något Har lxm Askul!       



Hejdåå//JZW






Av jennifer W.Z - 16 januari 2012 18:02
Av jennifer W.Z - 16 januari 2012 17:47

Är med Julia just Nu har tagit 2 bilder    Vi är BEST INGEN PROTEST hahah Vio ha ju typ as kul Meenn.. Nyss var julia med Amanda Kul kul   Men nu är ju hon med mej  .. Skolan var bra idag    Hade lite danmark På Serrera fick Jag 100% Godkänt Imorgon blire att vara med JUlia :D TYP det roligaste som finns men ochså Amanda Men det blir inte mycket vi är med varann   Men men .. Livet är ju ändå Ganska bra :P Aja nu ska jag Dra och vara med JUlliiiiss    

Av jennifer W.Z - 14 januari 2012 21:42

  • Lägtar Värkligen tills på Fredag Nästa helg Då frå man skiderna :p Så kan man ju åka lite slalom i ******** ! . Nu sitter jag vid Msn och har Webb Med Julia Datan blir så Seg När man har webb iaf.. :( Har inte bloggat på Någon Liten dag men har inte hunnit Julia sovHoss mig Igår tills Idag det var Ju Jätte roligt Men trött är jag just Nu Har fått Just dance 2 Fast har redan 3:an :P 3:an Är nästan bäst Men 2:an har Mycket mer Roliga låtaar!. Jag chattar ochså Med Amanda PÅ gsm! Och Msp ! Inte för att jag gillar Msp Men bättre Chatt ställe , Fredagen igår var en Otursdag De är klart Jag hadde Otur Vi var med skolan på en Stooooorrr Sport hall Där vart de är Friidrott hadde vi där Vi fick korv Från skolan och jag spillde senap på Jackan Inte glad För det JAG GLÖMDE iDROTTSKOrna så mina fötter är typ Uppsvulna just NU! Jag glömde en sak hemmifrån Och det var typ  några kaker men Haha Tur att jag glömde dem Iallfall Jag hadde tur med att jag hoppade Lägnd hopp så var det en planka man skulle Lxm Hoppa på sen i sanden då kom jag 3,30 m Sen när jag var direkt till kanten efter plankan komm Jag på 4,10 M De var mitt Reckord Typ :p Alltannat gick ju ochså bra men meen ... Ska fortsätta och Chatta Nue! Seee To Moroooww!  

Av jennifer W.Z - 12 januari 2012 19:23

     


Fiiint!! sista Inlägget för idaag Men imorgon BLIRREE Blogg inlägg med bild ......    

Av jennifer W.Z - 12 januari 2012 19:13

Chattar ,  på skype med Julia Suu!! De är Riktigt Skojj Kan man säga iHelgen kansket Bara det blir  slalom men hoppas jag får 


 

Av jennifer W.Z - 12 januari 2012 14:09

 Är hoss julia och sitter vid  datan vi ska snart äta mellis hoppas  Ja i helgen Blire kanske slalom men självklart ska ni på en liten bild om ni  vill;) Skanog logga in på msp+ Gsm :p Snart vill jag Ja blogga igeeen        






Av jennifer W.Z - 11 januari 2012 20:27

 

Presentation

Jag heter Jennifer som driver denna blogg och Älskar att Fota & BFFORNA!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards